|
Ξεκινάμε με το διάφανο παχύρευστο υγρό. Σε αυτό προσθέτουμε μία ελάχιστη ποσότητα χρώματος και τα ανακατεύουμε. Το χρώμα αμέσως εξαφανίζει τη διαφάνεια και κυριεύει το υγρό. Αμέσως μετά προσθέτουμε μία προσεκτικά ζυγισμένη ποσότητα καταλύτη στο χρωματισμένο μίγμα, και ανακατεύουμε ξανά. Αυτή τη φορά πρόκειται για αγώνα ταχύτητας με το ρολόι. Σε ελάχιστα λεπτά το μίγμα θα στερεοποιηθεί, όλα τα μόριά του θα αναδομηθούν, και εμείς πρέπει να προλάβουμε όλες τις διαδικασίες που πρέπει να συντελεστούν σε αυτό το μικρό διάστημα.
Στα ελάχιστα αυτά λεπτά η πλαστικότητα θα μεταραπεί σε ακαμψία. Θα παρατηρήσουμε την αλλαγή της δομής, αλλαγή της μορφής, αλλαγή της ουσίας του υλικού.
Αυτές οι στιγμές της μετάβασης πραγματεύεται η δουλειά της Laura Deakin. Το υλικό που δουλεύει είναι το resin (πολυεστερική ρητίνη). Η Laura Deakin σπούδασε στο πανεπιστήμιο Monash στην Αυστραλία, και έκανε μεταπτυχιακές σπουδές στο Μόναχο. Αυτές τις μέρες γίνεται η πρώτη προσωπική της έκθεση στη γκαλερί Funaki στη Μελβούρνη της Αυστραλίας. Η έκθεση έχει τίτλο Layered traces, folded spaces (Πολυεπίπεδα ίχνη, διπλωμένοι χώροι)
Σε μιά πιό ποιητική ανάγνωση στη δουλειά της Laura θα βλέπαμε το φυσικό να μετασχηματίζεται σε αφύσικο, το προσωπικό να μετατρέπεται σε ανώνυμο, η παρουσία μεταφράζεται σαν απουσία, η ανυπαρξία μετουσιώνεται σε ύλη, το αληθινό γίνεται ψεύτικο, το ψεύτικο εξελίσσεται σε πολύτιμο.
Καρφίτσα της Laura Deakin από resin ατσάλινα ελάσματα και χρωστικές
Η πολυτιμότητα ενός κοσμήματος προσδιορίζεται κυρίως από το ταλέντο και την ικανότητα του δημιουργού του. Δεν υπάρχει ταπεινό υλικό. Υπάρχει μόνο ευτελής προσέγγιση. Το ταπεινό υλικό μπορεί να χρησιμοποιηθεί με σεβασμό, γνώση και καλλιτεχνική ευαισθησία και το αποτέλεσμα να είναι ένα πραγματικά πολύτιμο προιόν.
https://www.klimt02.net/exhibitions/index.php?item_id=21720